گفتگوی ویژه با امید صبری / با تبعیض نمی شود تنها موسیقی مجاز داشت
red blue black green red blue black green  امروز

 

به وبلاگ من خوش آمدید

آلبوم های جدیدایرانی و خارجی
( Kralice (Hande Yener
( صادق ) سرباز خدا
گفت و گو های موزیک تام
امید صبری

آذر 1391

آموزش زندگی زناشویی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موزیک تام و آدرس musictam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

 
آخرين مطالب ارسالي
گفتگوی ویژه با امید صبری / با تبعیض نمی شود تنها موسیقی مجاز داشت
آلبوم ایرانی
آلبوم ترکیه ای
آهنگ ایرانی
آهنگ ایرانی
آهنگ ایرانی
آهنگ ایرانی
آهنگ ایرانی
مرد هم گریه میکنه ...
آهنگ ایرانی

 گفتگوی ویژه با امید صبری / با تبعیض نمی شود تنها موسیقی مجاز داشت
   زمان انتشار : 2:4 | جمعه 24 آذر 1391برچسب:,
دسته بندی : <-PostCategory->

 گفتگوی ویژه با امید صبری / با تبعیض نمی شود تنها موسیقی مجاز داشت

آثار موفق امید صبری ، ترانه سُرا و خواننده خوش صدای کشورمان بهانه ای شد تا با این هنرمند پر طرفدار به گفتگو بنشینیم و نتیجه این گفتگو همین شد که می خوانید.

در چه سالی و کدام شهر به دنیا آمدید؟

در سال هزار و سیصد و شصت و دو در شهر تبریز متولد شدم.

با اینکه سن زیادی ندارید آثارتان از مرز تک رقمی عبور کرده اند از چه سالی وارد عرصه هنر شدید؟

در سال هشتاد و هفت اولین قدم رسمیم را با کتابی به نام ( درد و دل کاغذی من) برداشتم که استقبال مردم و شعر دوستان از این مجموعه باعث انگیزه ی بیشتر برای ادامه شد و امروزه سیزده اثر رسمی از من ( کتاب، آلبوم، کلیپ) روانه دنیای هنر گردیده.

تا امروز چند کتاب مجموعه ترانه از شما منتشر شده؟

تا امروز پنج کتاب حاصل تلاشم در این عرصه بوده و خوشبختانه مخاطبانم راضی بوده اند

موفق ترینشان کتاب مطرح ( آخرین خواهش آدم ) هست که رکورد فروش داشت ؟

بله کتاب (آخرین خواهش آدم) موفق ترین اثرم تا امروز بوده ، این مجموعه موفق شد در مدت یک سال ده چاپ را پشت سر گذاشته و رکورد دار کتابهای ترانه باشد. با فروش بیش از بیست و نه هزار نسخه در یک سال لقب پر فروش ترین کتاب ترانه سال را به خود اختصاص داد.

شما با وجود این موفقیت با شبکه های خارجی همکاری کردید آیا این همه پیشرفت شما را راضی نکرده بود؟

با تبعیض نمی توان تنها موسیقی مجاز داشت ، وقتی رسانه ی ملی تنها در اختیار تعداد محدودی از هنرمندان قرار گیرد من و امثال من باید به دنبال راهی دیگر باشیم. متاسفانه در کشور ما تبعیض در قانون بیداد می کند. به طور مثال ترانه سرایانی هستند که با سیاسی ترین خواننده های خارج از کشور همکاری می کنند و در داخل هم اسمشان بر روی اینسرت آلبومهای مجاز قرار می گیرد . این هنرمندان شایسته ی تقدیر هستند و در آن هیچ حرفی نیست، اما به نظر من قانون باید برای همه یکسان باشد. نه اینکه امید صبری و امثالش را به خاطر همکاری با کمپانی خارجی و شبکه ها ممنوع الکار یا بهتر بگویم ممنوع از همه چیز کنند. طبیعی ست که من برای رسیدن به اهدافم در هنر تلاش خواهم کرد وقتی یک سد به نام وزارت فرهنگ مقابلم باشد چاره ای نخواهد بود جز همکاری با رسانه های خارجی، به عقیده ی من اداره ی ارشاد با این سیاست نه تنها به هنر کمک نمی کند بلکه آسیب میزند. کاش به جای محدود کردن هنرمندان به فکر ایجاد بستری مناسب باشند تا به قول خودشان هنر فاخرتر گردد

آیا بعد از ممنوع الکار شدنتان باز تصمیم به همکاری با کمپانی خارجی و شبکه ها دارید؟

موفقیت در یک قدمی ماست و برای رسیدن به آن باید هزاران قدم برداشت، من یاد گرفته ام تلاش برای پیروزی هیچ مانعی نمی شناسد. فقط به اهدافم فکر می کنم و به روزی که برای تلاشهایم به خود افتخار کنم.

مردم شما را به عنوان فردی که فقط دکلمه می کرد می شناختند و حتی شما را سلطان دکلمه ایران می نامند اما شما در کلیپ جدیدتان با نام احترام کار را به صورت آواز اجرا کردید ، یعنی امید صبری دیگر دکلمه نخواهد کرد؟

در موزیک ویدیوی احترام هم دکلمه کرده بودم اما به خاطر در خواست همه دوستدارانم بلا فاصله بعد از کلیپ شروع به جمع آوری آلبوم دکلمه جدیدی کردم که با نام ( عشق شعار نیست ) به زودی منتشر می شود.

پس این آلبوم عشق شعار نیست فقط به خاطر طرفدارانتان منتشر میشود؟

همه ی کارهایمان به خاطر مردم است اما این آلبوم قرار نبود به این زودی آماده شود ولی به خاطر احترام به هوادارانم زودتر از تصمیمم به پایان رسید.

خیلی ها از شما به عنوان ( سلطان دکلمه ایران ) یاد می کنند و تایید آثار شما توسط آقای مسعود فردمنش و سایر هنرمندان نامی کشور این لقب را پر رنگ تر کرد آیا امید صبری هم این نظر را دارد؟

بارها در مصاحبه هایی که داشتم گفته ام مردم به من لطف دارند ولی لقب سلطان شایسته ی هنر و هنرمند نیست هنرمند همیشه خادم مردم است و من همیشه تلاش می کنم تا با کارهایی بهتر در خدمت مردم باشم.

علاوه بر آلبوم آیا کلیپ جدیدی هم به زودی از شما منتشر خواهد شد؟

بله کار در مرحله تنظیم بوده و سعی کرده ام از بهترینهای ایران بهره گیرم که به زودی شاهد این اتفاق خوب خواهیم بود

در پایان اگر حرف دیگری هست بفرمایید.

امیدوارم روزی برسد که هنرمند مجبور نباشد زیر زمین را دنیای خود بداند، نباید فراموش کرد هنر بزرگترین رسانه ی یک سرزمین است و هنرمند پرچمدار این رسانه است . از شما به خاطر تلاشتان برای ترویج موسیقی در کشور ممنونم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-TagName->
    نویسنده : Mohamadmj3     بازدید : بار  

Mohamadmj3

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 20699
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1